Hoşgeldiniz.........................

Umarım Birlikte Güzel Şeyler Paylaşabiliriz :)

13 Ocak 2010 Çarşamba

:)))))))

yine dayanamayıp yazıyorum
bu bloglarla tanıştığımdan bu yana her gün girip okuyorum
bilmediğim o kadar şey varmış ki
hem öğreniyorum hem eğleniyorum
hemde vay be bunları da yapmalıymışım diye hayıflanıyorum
burda Kayseride akrabamız yok sadece arkadaşlar ve iyiki varlar
biz eşimle aslen Kütahya'lıyız
yani şuan gurbet kuşlarıyız
ailelerimiz uzaktalar ama onların sağlıklı huzurlu seslerini duymak bile bazen yetiyor bize
keşke bu mutluluğumuzu her daim onlara gösterebilseydik diyorum ama
galiba hissediyorlar
yani telden yada msnden o kadar mutlu oluyorlar ki bizle sohbet etmeyle
mutluluktan gözlerinin içleri parlıyor
eşim astsubay
biz epey bi gezecez sanırım
neyse yazmaya okadar doluyum ki
konudan konuya geçiyorum
yine yazarım ve sizlerden inşallah yorumlar gelir
hadi yine hoşçakalın arkadaşlarrrrr................

4 yorum:

  1. blog alemine hoş geldin hemşerim

    YanıtlaSil
  2. kayserili blogculara eklıyorum hemen senıde merak etme hemşerılerımız yanlız bırakmaz senı

    YanıtlaSil
  3. arkadaslar merak ettı ne kadardır evlısınız?fotograflarınızı yayınlayacakmısınız.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar ışıl arkadaşım;
    öncelikle yorumlar için teşekkür ederim
    1,5 yıllık evliyiz
    elbette fotoları yayınlayacam ama şuan
    işyerindeyim ve fotolar evdeki bilgisayarda kaldı
    ondan gecikecek ama yayınlarım
    tekrar teşekkürler kib

    YanıtlaSil

bloğumu yönlendirmem için yorumlarınıza herzaman ihtiyacım olacak............
ne olur yazmaya devam edin......