Hoşgeldiniz.........................

Umarım Birlikte Güzel Şeyler Paylaşabiliriz :)

21 Ocak 2010 Perşembe

Karlar Düşer Penceremeeeeeeeeee

slmlar;
şu an işyerindeki penceremden bakıyorum da galiba kayseri beyaza bürünmeye karar verdi.
evet evet yanlış anlamadınız kar yağıyor yaşadığım şehre
vay beeeeeee
karın yağma zamanı benim alışık olduğuma göre geç kaldı
ama hayırlısını versin rabbim
soğuğu değil ama karı severim
hele ki anneannemden küçüklüğümden beri duyduğum "karın yağması iyidir ortalıktaki mikroplar kırılır" cümlesinden sonra dahada bi sever oldum
kimbilir bi yağıp bi durarak sabaha her yer bembeyaz uyanıveririz
sakin bir gün
dairemizdeki ikinci şefimizin amcasının vefatından dolayı o izinli diye
kendi işim dahil onun görevinide üstlenmiş durumdayım
ama yinede sakin
dünden beri her ne hikmetse cuma zannediyorum
ama artık eminim yarın cuma :)
şimdiden herkese iyi çalışmalar
evdekilere de kolay gelsin arkadaşlar
ben kaçtım demiyorum allah'ın emriyle gittimmmmmmmmmmmmmm :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bloğumu yönlendirmem için yorumlarınıza herzaman ihtiyacım olacak............
ne olur yazmaya devam edin......