Hoşgeldiniz.........................

Umarım Birlikte Güzel Şeyler Paylaşabiliriz :)

25 Ocak 2010 Pazartesi

Tünaydın Arkadaşlar!!!!!!!!!!

heryanı kar bürümüş olarak uyandım bu sabah.
harika her yer bembeyaz :)
inşallah rabbim hepimizin ahiretinide kar kadar beyaz temiz ve saf eyler
haftasonu cumartesi günü eşimle birlikte çarşı pazar dolaştık biraz
pazar da eşim nöbetçiydi onu sabah işe gönderdikten sonra
bende haftalık temizlğimi yaptım
bide hafta sonu ya hafta içi için biraz yemek yaptım
ki kolayıma gelsin haftaiçi diye
yoksa gecikiyoruz akşamları yemek hazırlamakla uğraşırken (yani benim sofra kurmam kaldırmam, eşimin çay saati için hazırlık yapmam taaaa 21:00 i buluyor ben oturana kadar).....
eee bi saat tv keyfi derken hoooop yatağa
yine bişey anlamıyorum pek akşam keyfinden
ondan dolayı elim boş kaldıkça yemek yapıp dolaba koyuyorum ki elime hazır gelsin diye
ama bugün biraz yorgunum
sanırım hafta sonundaki koşuşturmamdan dolayı
bedenimdeki kaslarım ağrıyor
yanıbaşımda bi yatak olsaydı hop içine hemen uçardımmmmmmm
çünkü hiiiiiiçççççççççççç halim yok
inanın şu yazıyı yazarken bile titriyor elim ayağım :((((
neyse yine çok konuştum hepinizi sevgi ve saygıyla başbaşa bırakıyorum
hoşçakalın arkadaşlarrrrrrrrr
lütfen dikkat edin kendinize iyi bakın
ve en önemlisi sakın karda yürürken düşmeyin haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 yorum:

bloğumu yönlendirmem için yorumlarınıza herzaman ihtiyacım olacak............
ne olur yazmaya devam edin......