Hoşgeldiniz.........................

Umarım Birlikte Güzel Şeyler Paylaşabiliriz :)

18 Ocak 2010 Pazartesi

slmlar!!!!!!!!!

slm arkadaşlar;
biliyorum cumadan bu yana yazamadım eğer bana kızanlar varsa affetsinler
çünkü çok hastayım
cuma günü doktora gittim
"neyaptın sen bu boğazlarına!!!" diye bi tepkiyle karşılaştım
çok üşütmüşüm
iltihap almış başını gitmiş
çok kuru havaya maruz kalmışım ve boğazım aynı zamanda tahriş de olmuş
anlayacağınız bi poşet ilaçla ve bir sürü tembihlerle eve döndüm
bu hafta için bi daha gitmem gerekiyor hem kontrol hemde bi ilaç daha verilmek üzere.
haftasonu hastalığıma rağmen genel haftalık ev temizliği, perdelerin yıkanması ile uğraştım
akşamüstü saat 16:00 gibi işim bitti
tabi bendeeeeeeeeeee
tam ilaçlarımı alıp uykuya dalacaktım ki eşim aradı
yemeğe çıkıyoruz seni almaya geliyorum diye (eşim ogün nöbetçiydi)
ama ben.................. dememe kalmadan eşim 15 dakikaya kapıdaydı
neyse zar zor yemeğe gittik ortam harikaydı
canlı müzik eşliğinde eğlenceli geçen bi akşam
gece çok geç saatte döndük eve ertesi gün ise
öğlen anca kalktık. kahvaltı falan derken arkadaşlarla çarşıya gittik ve akşama arkadaşlarla
beraber bizde yenen bir akşam yemeğiyle tamamlandı.
bu haftasonuda böyle geçti
neyse çok konuştum galiba
umarım sizinde haftasonunuz harika geçmiştir en azından dinlenerek
hepiniz sağlığınıza dikkat edin havalar malum
kötü bu aralar
hadi hoşçakalın
rabbime emanetsinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bloğumu yönlendirmem için yorumlarınıza herzaman ihtiyacım olacak............
ne olur yazmaya devam edin......