Hoşgeldiniz.........................

Umarım Birlikte Güzel Şeyler Paylaşabiliriz :)

15 Ocak 2010 Cuma

:((((((((((((((

merhabalar;
bir haftadır geçmeyen şu öksürük gece uyutmayınca mecburen doktora gitmek zorundayım
eşimin tüm ısrarlarına rağmen inat ettim ama hastalık beni alt etti
yani yenildim
halbuki hiç sevmem yenilmeyi
şu an işyerindeyim
öğleden sonra çıkıp doktora gidecem
umarım çok ilaç vermez
sevmiyorum ilaç kullanmayı
napimmmmmmmmmm
sanırım havaların bi garip gitmesinden dolayı bu hastalık
neyse inşallah iyi olacam
ve bide bugün cumaaaaaaaaaaa
yani haftasonuna giriyoruz
oleyyyyyyyyyyyyyyy
geçen haftasonu hiç dinlenememiştim
hastalık, gezmeler derken
haftaiçide dinlenme yok zaten
hepten yorgun düştüm
ama bu hafta sonu inşallah dinlenecem
tam emin değilim ama yinede deneyecem
tekrar yazarım canlar
ozamana dek kendinize dikkat ediniz ve benim gibi hastalığa yenik düşmeyiniz..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bloğumu yönlendirmem için yorumlarınıza herzaman ihtiyacım olacak............
ne olur yazmaya devam edin......